K I V A

Loading

Soru Cevap

İleti Yönetim Sistemi nedir, kimleri kapsar, şirketler için önemi nedir, tüm bu soruların cevapları için okumaya devam edin.

Hizmet sağlayıcı, gönderdiği her ileti için onay almak zorunda mıdır?

Hayır. Kanun gereğince devam eden abonelik, üyelik veya ortaklık durumu ile; tahsilat, borç hatırlatma, bilgi güncelleme, satın alma ve teslimat vb. durumlarına ilişkin (transactional gönderiler) bildirimleri içeren iletiler ile, hizmet sağlayıcıya ilgili mevzuatla getirilen bilgi verme yükümlülüğü durumlarında, önceden onay alma zorunluluğu aranmaz.

İYS ve entegratörler ve aracı hizmet sağlayıcılar bilgilendirme ve ticari ileti ayrımını nasıl yapıyor?

Bir elektronik iletinin ticari ileti mi yoksa bilgilendirme iletisi mi olduğunun ayrımını yapmak hizmet sağlayıcının sorumluluğundadır. Hizmet sağlayıcı, bu sorumluluk kapsamında ileti gönderim hizmeti aldığı ilgili aracı hizmet sağlayıcıya bildirir.

Her hizmet sağlayıcı, entegratörler ile çalışmak zorunda mıdır?

İletişim adresi sayısı 250.000’den az olan hizmet sağlayıcılar, İYS ile olacak olan ileti hizmetlerinden ancak yetkilendirdikleri entegratörler üzerinden erişim sağlayabilirler. İletişim adresi sayısı 250.000’den az olan hizmet sağlayıcıları, izinli verilerini, kendileri direk İYS’ye aktaramamaktadır.

İleti Yönetim Sistemi'ne nasıl başvurabilirim?

Sistemi kullanmak için İleti Yönetim Sistemi başvuru formunu kullanarak gerekli bilgi ve belgeleri iletmeniz gerekmektedir. Başvuru aşamasında girmiş olduğunuz bilgi ve belgeler kontrol edilip doğrulandıktan sonra hesabınız kullanıma açılır.

İş ortağı kimdir?

İş ortağı, İYS API lisansı kullanım hakkı elde ederek kendi müşterilerine İYS entegrasyon hizmeti sunan kişidir. CRM yazılım hizmeti, toplu SMS gönderimi, toplu e-posta gönderimi, çağrı merkezi hizmeti ve benzeri hizmetler veren firmalar iş ortağı olabilir.